Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Bàm Bàm?

Je kunt bij ons eenvoudig betalen met iDeal. iDeal is het betaalsysteem waar alle Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Kan ik met creditcard betalen?

Nee, helaas werken wij momenteel niet met Creditcard betalingen.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?

Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Is mijn betaling veilig?

Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via Mollie en iDeal. Ook hanteren wij een veilige internetverbinding via HTTPS.

Wat kost de verzending?

Kies je voor verzending via PostNL, dan kost de verzending €6,95. Voor verzendingen binnen Maastricht kun je ervoor kiezen om dit door ons te laten bezorgen. Kies dan voor ‘Bezorging op afspraak (in overleg)’. Na bestelling nemen we telefonisch contact met jou op. Deze verzendmethode kost €2,95. Alle bestellingen boven de €100 hebben gratis verzendingen. Ook hierbij nemen we telefonisch contact met jou op om het gewenste bezorgmoment af te spreken.

Krijg ik een Track & Trace code bij mijn verzending?

Ja, pakketjes die verzonden worden via PostNL krijgen een Track & Trace code. Op deze manier is het pakket, zowel voor jou als voor ons, online te volgen.

Kan ik mijn pakketje ophalen op locatie?

Ja, dat kan! Dit is mogelijk op afspraak op dinsdag t/m zaterdag tussen 11:00 en 17:00 uur. We zien je dan graag in onze winkel op afspraak verschijnen op De Leim 11, 6227 CT Maastricht.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Alle items m.u.v. afgeprijsde artikelen mogen binnen 7 dagen aan ons geretourneerd worden. De bedenktermijn gaat in op de dag van ontvangst van jouw pakket. Het is voor ons van belang dat je netjes omgaat met jouw item(s) en de verpakking. Bekijk het volledige retourbeleid hier.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Retour bambamkindermode.nl
Bàm Bàm Kindermode
De Leim 11
6227 CT Maastricht
Nederland

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Na ontvangst van jouw retourzending, storten wij het bedrag direct terug op jouw bankrekening. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Mocht je er alsnog geen gekregen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen.

Overige vragen…

Staat je vraag hier niet bij? Stuur dan je vraag naar info@bambamkindermode.nl of stuur ons een privébericht via Facebook of Google.